sweetgirl

Alla inlägg under april 2010

Av Nellie - 17 april 2010 23:08

HejHej bloggen!!


idag var wille och robin så högljuda så att jag och emma vaknade klockan

07.30

Dom var uppe tills dom skulle åka till inne bandyn och det var klockan 9.00 så vi kunde inte somna om.

Jag och emma tittade lite på TV:n.

Jag frågade emma om jag fick sova hos henne en natt.

Ja det fick jag. När vi kom dit så hadde vi inget att göra så jag och emma satte upp hennes studsmatta.Det var ganska svårt men vi klarade det.vi var väl ute ganska lenge men sen kom vi in och tittade på en film och nu sitter vi i emmas rum i våra sänger och nördar datorn.

klockan är 23.18

god natt bloggen  

Av Nellie - 17 april 2010 12:22

HejHej!

Nu kommer lite kläder från bubbleroom.


 

Tunika 249:-

GulTunika 149:-



   

tunika 249:-



 

RödTunika149:-



 

Av Nellie - 16 april 2010 21:43

HejHej allaläsare!

Idag är det enkligen fredag och det är dags för fredags myssss.  

Idag såg vi på en dansteater.

Det var så trist.Idag ska min kusin emma sova hos oss.

vi var ute lite och sen kom vi in och fick PIZZA sen gick vi ut igjen och sen in och kollade klart på talang 2010.

Jag har precis duchat och nu är emma inne i duchen.

Ska nörda datorn lite mer.

och ska snart   God natt på er.  


Av Nellie - 15 april 2010 17:48

HejHej

Jag ska berätta lite om min kreta resa som jag och min mormor och plast morfar var på 25 september 2009:  Här har vi landat i KRETA och detta är min mormor.



och nu ska ni få se hur vi bodde och vart:

  Vi bodde på den nerdesta våningen och nu ska vi gå in och titta hur det

ser ut på insidan:   Om man öppnar dörren så ser det ut så här. Den sängen

vid garderoben är min säng.

NU ska jag se utsikten från balkongen.   så ser det ut på balkongen (utsikten) nu ska vi gå och äta lite mat och smatidigt titta på poolen.   Här är våran pool den var ganska stor.

nu ska vi gå och äta mat.

  Jag tog spagetti och köttfärssås.



NU har ni fått en liten inlevelse så som vi bor och mm.

Och nu kommer bara lite bilder från kreta och lite omgorda bilder.


 


 


Så här har min resa i kreta varit.

Men jag har inte visssat allt men det mesta eller inte.

 

Av Nellie - 15 april 2010 16:06

HejHej!!!


Det har varit en okej dag i dag.

Det har varit pizza på skolan ok jag åt 3 st.

Nu är jag med sara ior:).

Idag är det Vampire Diares vem ska se???

jag i alla fall.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards