sweetgirl

Alla inlägg under mars 2010

Av Nellie - 28 mars 2010 16:30

HejHej!


Idag är jag med en Carro och så ska vi dansa lite senare.

Imorgon är det skola som vanligt tråkit som Fa.....

Brooker Jeansjacka

jeansjacka 249:- från

bubbleroom




Bubbleroom / H Jacka


jack REA 199:-

bubbleroom  

Av Nellie - 23 mars 2010 15:38

Hejhej alla bloggare.


Tänk jag har så otur i mitt liv jag är sjuk,Jag vinner alldrig på tävlingar mm.

så så otur jag var med i en tävling om att men kan vinna twilights posters

gissa om jag vann om ni tror det så har ni så fel jag har så otur.

Fast jag har tur med min vänskap , familjen och sånt.



Fast nu pratar vi inte mer om det.

Jag är sjuk   det är ass törligt.

Fast i morgon ska jag till skolan tror jag.



Ni som kollar in min blogg skriv gärna så ni tycker om min blogg

för jag tror jag lägger ner den snart har inga bloggare på min blogg


men hej då ska äta mat snart  

Av Nellie - 12 mars 2010 20:38

Idag har det varit en TRÖGGG dag.

Efter skolan så satt jag typ vid datorn hela tiden

och så var jag hos oden också.

Visste ni om att dom ska göra AVATAR 2!!

Hoppas att det blir en bra film.

Men snart ska jag titta på solsidan med Pappa & lillebror.

(Mamma jobbar)

Imorgon ska jag till badhuset med Caroline.



PS: Jag har VUNNIT 2 Biobiljetter från KP.



 

Av Nellie - 11 mars 2010 18:18

Idag har det varit en kort dag och jag har lärt mig att sticka på slöjden.

och så har jag varit hos Odinn min häst och lila iza(hunden) följde med mig till stallet.

Idag är ju det:


Jag älskar denna serie



 

Av Nellie - 11 mars 2010 17:58



Det är TÄVLING dags.

Gå in på wethree.bloggplatsen.se så kan du vara med i en tävling

och även du kan vinna

Så gå in på wethree.bloggplatsen.se


//sweetGirl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards